Serial mom Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 Blir du med å gå en tur i pølseskogen,eller?
Serial mom Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2007 Men det kain du ikkje få!!!!! Du får ta en tacowrap-jokær,det e det einaste som e igjænn....
Serial mom Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2007 Æ trur du må brætte,førr han sett fast i hjørnan. Han e ikkje tel å få laus!
doffine Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 jaja.. æ fårr no brætte da... kansje han kan få en krone??
Serial mom Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. juni 2007 Njaaa... Om ikkje snikjokærn har vært å tadd dein,så kain han få.
doffine Skrevet 21. juni 2007 #12 Skrevet 21. juni 2007 æ vil ikkje at snikjokærn skal ta fra mæ... Åneiånei.. snikjokær ikkje vær slæm mot mæ.....
Serial mom Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 21. juni 2007 Men han E ikkje slæm,han e snill! Det e jo halvbror din! ;-)
doffine Skrevet 21. juni 2007 #14 Skrevet 21. juni 2007 jammen daaa såå:-) Nu ble æ glad.. åå så hærlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå