Gå til innhold

Er pølsedronninga her idag????


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøølse....

Skrevet

Blir du med å gå en tur i pølseskogen,eller?

 

 

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaa:-))))) tihi

Skrevet

Digg! Jeg varmer opp,og ser på :

 

Skrevet

Æ vil ha ein pølsejokær:-)))

Skrevet

Men det kain du ikkje få!!!!! Du får ta en tacowrap-jokær,det e det einaste som e igjænn....

Skrevet

kan æ brætte eller må æ krølle??

Skrevet

Æ trur du må brætte,førr han sett fast i hjørnan. Han e ikkje tel å få laus!

Skrevet

jaja.. æ fårr no brætte da... kansje han kan få en krone??

Skrevet

Njaaa... Om ikkje snikjokærn har vært å tadd dein,så kain han få.

Skrevet

æ vil ikkje at snikjokærn skal ta fra mæ... Åneiånei.. snikjokær ikkje vær slæm mot mæ.....

Skrevet

Men han E ikkje slæm,han e snill! Det e jo halvbror din! ;-)

Skrevet

jammen daaa såå:-) Nu ble æ glad.. åå så hærlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...