Mamman til prinsesse Malin Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 veldig kvalme nå på slutten av svangerskapet? Jeg har 5 dager til termin og de siste par ukene har jeg til tider vært veldig kvalm, nesten så jeg kaster opp men klarer å la være. Syns dette er kjempe plagsomt, spesielt nå som det er så varmt i tilegg så blir jeg skikkelig uggen. Flere?
Betti spaghetti Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har også 5 dager igjen, og har värt kjempekvalm tidlig på morgenkvisten og er matlei og uggen. Så du er ikke alene om det, nei. Ubehagelig, men nå er det snart over for oss, hurra!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Jeg er 36+2 i dag og har fått litt kvalme de siste dagene.. Tror kanskje det kan være litt varmen også. Men er skikkelig uggen innimellom, ja.. Lykke til, dere er heldige som har kort tid igjen! :0)
oktoberjentene;) Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Ja jeg er også sånn.. har vært det noen uker nå... kvalm og uvel =/ spesielt slitsomt i varmen ja..... isj...... har 1 mnd igjen.. puh.. må bare holde ut
fox`y Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 ja kjenner igjen d dær...jeg har 19 dager til termin..å er en del kvalm no,senest i går kveld spydde jeg som en gris..virkelig ubehagelig..håper lisj gutten kjæm snart no,skal jo være oppegående til lilleturbo på snart 2 år oxo....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå