Gå til innhold

da har jeg født!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille Sivert kom til verden på St.Olavs Hospital den 14. juni, kl 22.37. Han er altså en uke gammel i dag, og termindatoen er i morgen...

Ble satt i gang pga svangerskapsforgiftning, og ut kom en stor plugg på 4150 gram som var 51 cm lang. På tide at han kom med andre ord :) Fødselen ble en stor påkjenning for mor, da han fremdeles ikke var kommet ut etter nesten en time med pressing, og leger og jordmødre ikke likte hjertelyden hans på slutten. Han ble derfor tatt med vakuum til slutt, og jeg revnet herfra til månen og måtte sy... derfor fikk jeg ikke ha gutten min på brystet etterpå, men ble kjørt rett på operasjonsstua, og samboeren min og mamma ble sittende igjen med gutten, alene på en blodig fødestue. Akkurat det synes jeg er kritikkverdig. Vi er førstegangs, og samboeren min var med under hele fødselen, og jeg tror nok siste del ble i meste laget for han også. Synes derfor han burde blitt tilbudt en samtale, enten med jordmora eller med en av legene. Menmen... vi ble overflytta til Orkdal sjukehus i barsel etter ønske fra oss selv. Så nå er vi endelig hjemme, og pga ekstremt såre og sprukne brystvorter har amminga blitt lagt på is, og Sivert får nå flaske. Skikkelig nedtur for meg, men Sivert ser ut til å like det. Så nå kan det bare gå en vei, oppover :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff hørtes ikke bra ut. Håper dere kan kose dere fremover.

Gratulerer til dere! :)

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten... synd dere fikk en slik første opplevelse da =/ håper dere får bearbeidet fødselen sammen.. sikkert en litt traumatisk opplevelse....

men godt dere har det bra nå og koser dere..

masse lykke til videre ;o)

Skrevet

Gratulerer! Og lykke til med tiden som kommer! Jeg blir nesten litt sjalu- jeg vil treffe babyen min nå også:)

Skrevet

Gratulerer med gutten, og lykke til med tiden fremover.

Skrevet

Gratulerer så masse:) Kos dere masse med nurket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...