Lykkelioggla Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 skal kjøpe meg sprinkelseng til lillegutt. Har sett litt rundt omkring og fant den billigste på ikea (ønsker hvit vanlig sprinkelseng). Men denne får de selvfølgelig ikke inn før om flere uker og da kan det være for sent. Er det noen som vet hvor jeg kan finne en rimelig (men fin) hvit sprinkelseng? Jeg har sett rundt på alle babybutikker, men synes det er for dyrt med 2-3000 kr for en slik seng. trenger ikke så veldig fancy en. Bør man forresten ha mulighet for mange høydevarianter. Den fra ikea har kun 2 muligheter for høyderegulering. Bør man ha flere?
Mamsen og lillegutt Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Vi har kjøpt troll tei på reflex-butikk. den har de i hvit og i mørkt tre. Tror det var 3 høydevarianter på den sengen. en enkel seng som ikkje er for fancy. 1199kr kostet den...
Jeenie Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 de har jo senger på Brio/Ringo også, fin hvit sprinkelseng med bunn du kan justere for 699,- på Ringo her iallefall!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Hadde en gammel sprinkelseng fra før av, med MANGE muligheter for høyderegulering, og ville gjerne ha dette også når jeg kjøpte ny nå. Ble litt skuffet, for det er tydeligvis ikke så vanlig mer, de fleste sengene jeg fant hadde kun to - noen tre - muligheter, og de øverste hullene sitter egentlig ganske langt nede. Kjøpte seng på jysk til slutt, selv om en fancy seng til 3000,- frister stort, trenger vi pengene som ble til overs mer enn ei dyr seng med mange funksjoner og duppeditter
yret Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Vi har Nina sprinkelseng fra Barnevognhuset Rudo. Best i test flere år på rad, to høydeinstillinger og dropside. Enkel og fin - ca. 1200,-
##lykkeliten## Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Vi har kjøpt kjempefin hvit sprinkelseng til ca 800 på Møbelringen. Virker veldig solid, og kan justeres i høyden og i siden.
Love my kidz Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har sett ei på Tøff og Liten, helt enkel hvit sprinkelseng til bare fem-seks hundre kroner. Vet ikke om det er en kjede med butikker over hele landet da.. jeg vet av to butikker, den ene her i Steinkjer og den andre i Verdal. Visste ikke at man kunne ha flere høydemuligheter enn to jeg? På den senga jeg har er det to, men i tillegg er det regulerbar sidegavl, og da ser jeg ikke poenget med å ha så mange høydemuligheter på selve bunnen.. ? Men ønsker deg lykke til med å finne senga du vil ha =) Ikke gi opp før du har funnet den, kjipt å angre i ettertid i allefall. Og så kan sikkert mannen din lage ekstra hull slik at dere får flere høydemuligheter. Holder jo med treplugger, man må ikke ha skruer til den delen.
Nina-med passasjer Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 også finnes det mange brukte på f.eks.finn.no:) billig hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå