♥Rime♥ Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Av og til er det så villt inni der. Jeg føler han tar helt av. I går var det rett å slett vondt sånn som han romstrerte. Jeg blir også litt kvalm avogtil. Og føler jeg må "puste" meg gjennom det.Hva er det han driver med egentlig? Er 3.gangs og har aldri opplevd dette før. Rare greier Noen som vet eller har det likt?
Caelyn Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Ja.. Kjennes innimellom som om han får kramper, skjelver eller noe.. Turner og romsterer noe så grusomt, fatter ikke åssen den lille babyen kan lage så mye bevegelse på så kort tid.
Kummin&Lillesel Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Jeg kan godt bli kvalm av alle kolbøttene lillegull lager i magen, ja. Synes ikke bevegelsene er så vonde at det gjør noe.. Men jeg har til tider måttet stoppe og snakke for å få til å trekke pusten, liksom.. Kjenner mange som etterhvert har bekymret seg for mye liv (har tenkt på hjerneskader og alt mulig..), men alle deres jordmødre har beroliget dem med at det bare er fint at babyen har overskud til å bevege seg så mye!
♥Rime♥ Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2007 Godt å høre da. Håper ikke han blir helt hyper da, hehe. Har to kolikkbarn fra før og satser på en rolig baby denne gang,
Én til Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Signerer denne, ja! Terminen er passert, men tror du snuppa har tenkt til å roe seg av den grunn..?!! Neeeeeida ;-) SPARK DEG VEI UT, sier jeg.. men tror ikke hun hører meg.. hehe. Mystisk at det kan være så mye bevegelser på slutten, trodde det begynte å bli trangt inni der. Men sikkert derfor jeg kjenner det så innmari nå også, gjør jo direkte vondt - spesielt når jeg får et skikkelig fraspark i sideregionen!! Men JM sier det bare er bra med masse liv, så vi får vel slutte å engste oss og se på det som et luksusproblem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå