dårligfantasi Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 godt mulig jeg bare bekymrer meg for mye , men vil gjerne høre deres mening om noe har idag og i går, kjent lite bevegelse fra gutten vår, er 28 uker på vei på lørdag.. som regel sparker han mye gjennom hele dagen , spesielt om natta og tidlig om morgenen, dette har han ikke gjort idag og i går natt.. heller ikke på dagen kjente jeg noe særlig, og når jeg kjenner han,så er det ikke så mye spark, bare litt små bevegelser,som om han snur seg eller noe.. bør jeg sjekke dette? vet jo at de nå sover til tider, men man skal vel sjekke om sparkene/bevegelsene blir mindre/svakere?
jentamiimagen:-)= høygravid Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 hei jaista!!! skjønner at du er bekymmret!!! er ikke gøy å ikke kjenne liv!! i mitt forige svangerskap opplevde jeg akkurat det samme kjente lite liv når jeg var i 29 uke!! jeg ble anbefalt å ringe til føden å si at jeg ikke kjente mye liv!!! på føden tar di det veldig alvorlig!! så du blir sjekket med en gang!!! det ble jeg!! di sa også til meg at babyer sover en del akkurat i 28-29 uke så det er ikke altid man trenger å bekymre seg!! men man skal kjenne spenn 1 gang om dagen!!! i mitt tilfelle var det veldig likt ditt!! jeg ble jevnlig sjekket på sykehuset etter det!! det er manger grunner til at man kan kjenne lite liv!! lite forstervann eller at babyen ikke får nok næring!!! jeg anbefaler iallefall deg om å gå til føden å få sjekket det!!! hvis det ikke er noe så slipper du å gå å bekymre deg, for det er ikke gøy!!! lykke til!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå