Gå til innhold

Hva feiler det eldre damer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var nettopp på butikken å handlet. Vesla satt i handlevogna å når vi passerte brushyllene snappa hun til seg en flaske å den havnet på gulvet å gikk hull på så brusen sprutet utover. Jeg kjappet meg å tok opp flaska og holdt rundt den slik at det ikke skulle sprute så mye utover. Der vi stod var det liten plass så en gammel dame som stod i samme "gate" ba meg strengt om å flytte vogna mi. Jeg sa at hun heller kunne gå den andre veien(bakover) for jeg var opptatt med å holde denne brusflaska tett for den sprutet som bare det. Hun dreit tydeligvis i det så hun tok tak i vogna mi å sendte den flere meter bakover før den traff frysedisken. Å dattera mi satt trossalt oppi den vogna!!! Jeg var livredd for at hun faktisk skulle falle ut å slå seg. Heldigvis satt hun trygt oppi der, men uansett!! Jeg sa at hun ikke bare kunne sende dattera mi avgårde sånn å at det var farlig. Men hun brydde seg ikke. Hun sa bare at vi unge ikke bare ta oss til rette, hvertfall ikke vis vi ikke greide å handle mat å holde skikk på ungene våres samtidig.

Jeg fikk bare så sjokk, herregud dattera mi kunne faktisk falt ut av vogna, hun er trossalt bare 20mnd. Fikk så lyst til å rappe til henne, vet det er barnslig men når noen nesten skader barnet mitt med vilje så snapper det for meg. Holdt meg rolig da men uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å kjære! Da hadde jeg IKKE klart å holde meg rolig! Tror jeg virkelig hadde sagt hva jeg mente om den ekle dama.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Å fy faen altså...jeg hadde nok også fått sjokk, og ikke fått reagert noe, men hadde jeg reagert så hadde jeg spruta brus på henne!!!

Skrevet

Du skulle ha sluppet den brusende flaska i sjokk og løpt etter vogna di..gjerne sluppet den ned i hennes vogn.

Skrevet

Herregud da!!!! Enkelte gamle tror de eier verden!!

Jeg hadde åpnet brusen og tømt den over henne!!!!!!!!!

Skrevet

*kremt* Tror jeg hadde eksplodert.. Puttet den sprutende brusen i handlevogna hennes og gitt henne en leksjon om enkelte gammle mennesker som tror dem kan gjøre som dem vil. Hadde nok sikkert ikke sagt så mye pent til dama egentlig...

Så var det dette med folkeskikk da *ups* glemmer det noen ganger i "kampens hete".

Skrevet

Helt tragisk... Mange gamle mennesker oppfører seg somom de eier hele verden... Ofte de som er de værste når det gjelder folkskikk...

Skrevet

Jeg ble skikkelig overrasket for har handlet i den butikken maaaange ganger å det går ikke en gang uten at noen gamle damer stopper meg å hilser på vesla, så jeg har alltid likt meg i den butikken for folk er så utrolig hyggelig der. Men himmel og hav, i dag fikk jeg sjokk. Trodde ikke en person var i stand til å gjøre noe sånt. Hun må være bitter på sine siste dager. Ingen dytter en vogn med et lite barn oppi!!!!

Skrevet

Det finnes ufordragelig mennesker i alle aldre... Syntes typiske karrierekvinner med litt for høy lønn gjerne er de aller verste.

Men uansett, hun gamla der hadde fortjent en skikkelig brussprut midt i trynet! Bare et sånt lite uhell fra din side, da du sjokkert måtte løpe etter datteren din i vognen. Hva jeg virkelig mener om den typen oppførsel, skal jeg holde tett om - da blir jeg vel utvist for krenkende språkbruk!

Godt datteren din ikke falt ut :) Håper hun ikke ble helt sjokkskadet da!

Skrevet

Dette har da ingenting med eldre damer å gjøre......

Du har møtt et menneske som har oppført seg rart - tror du alle eldre damer gjør dette?

Da kan jeg like gjerne si at alle unge mødre er helt håpløse for jeg har møtt en som gjorde noe dumt.

Skrevet

Nei selfølgelig tror jeg ikke det. Hun ene jeg har svart skrev jeg at på den butikken møter jeg alltid hyggelig eldre damer.

Jeg så etter jeg posta innlegget at overskriften ble feil, men regna med at ingen hang seg oppi det.

Skrevet

Det var det som var poenget mitt. Overskriften din henger ikke sammen med innlegget. Hadde jeg postet et innlegg om håpløse unge mødre som røyker og skrevet at jeg så en i går - kan du tro jeg hadde fått pepper her. Jeg ser kun hva du skriver, ikke hva du tenker.

Skrevet

Vel, alle de andre som har svart meg skjønte nok at jeg ikke mente alle eldre damer. Men noen eldre,men i dette tilfelle denne eldre damen.

Men nå som jeg har fått forklart meg at jeg ikke mente alle eldre damer, så er vel misforståelsen oppklart.

Skrevet

Man får jo anta at hun har et trist liv og er deprimert og bitter. Maken til oppførsel! Jeg er ikke av den kranglete typen, men hadde noen tatt seg til rette med vogna som sønnen min satt i, hadde jeg nok sagt klart og tydelig hva jeg mente. Det er ikke bare frekt å gjøre noe sånt, det kan være farlig. Barn kan slå seg forferdelig hvis de detter ut av handlevognene. Gudskjelov at det gikk bra med jenta di!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...