Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo måtte ta recovery på alt på pcen..kjempeflottt!! ALLE bildene av gutten min er borte..faen heller, nå er jeg forbanna

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, ja da hadde jeg blitt frustrert gitt.

Skrevet

Det går an å finne de tilbake igjen.. Finnes det noen dataeksperter som dere kjenner eller et data firma?? Det går an. Gamle naboen fikk alle bildene tilbake igjen

Skrevet

Han har rensket hele pcen..Ingenting igjen der...

Skrevet

Er de ikke blitt gjemt i en eller annen mappe et sted? Hadde nok kontaktet noen jeg også, for å se om de er der et sted.

Skrevet

Uffda. Det er superkjipt...

Et tips i framtiden er å ta ut bildene på en minnepinne i tillegg etterhvert som du laster de inn i pc'en. FotoKnutsen har også gratis lagring hvis du bestiller papirkopier der en gang i året. Lykke til :)

Skrevet

Når dataen vår kræsja var jeg sikker på at alle bildene våre var borte, men en datawizard-venn av oss fikk de frem igjen :o) Dere kjenner ikke noen som er god på data da?

Jeg har hvertfall lært å brenne alle bildene på cd i tillegg nå..

Skrevet

Jeg er ikke hjemme nå..skal sjekke da...Han sa det til meg nå for at jeg skulle få litt tid til å roe meg tenker jeg..men for f han kunne jo sagt det FØR han begynte å fjerne alt..og det er MIN pc>!!!

Skrevet

Ikke noe problem å få de tilbake. Grip tak i en som kan, eller lever inn til en pcbutikk etc. Kan koste litt da... Pc'en til svigers fikk seg et godt angrep, men de fikk hentet ut bilder og annet de trengte på den.

Synd at så mange må lære den kjipe veien at man alltid må ha backup av ting på pc'en som man ikke under noen omstendigheter vil miste...

Skrevet

Auda.. drit kjipt

Men som mange andre her sier så kan det hende bildene dine ligger ett eller annet sted. Anbefaler deg å begynne å lete når du kommer hjem.

Var ute for noe lignende selv en gang og klarte å finne dem igjen. Hvordan aner jeg virkelig ikke. Satt og trykka og plutselig var dem der..

Dette minner meg om jeg skal ta og brenne de siste bildene jeg har lagt inn på pc'n. Det er så fort gjort

Skrevet

Skjønner at du er irritert, men som nevnt over her, så ligger bildene på PC'n din enda. Men du får ikke henta dem ut, men det fins folk som kan =) Men det koster da, men det er kanskje verdt det!

Skrevet

Dette gjör de pà Elkjöp. Hadde en pc som kraesja og de fant igjen alle bildene.Koster litt, men er verdt pengene!!!

Skrevet

og du, jeg vet det er fristende.. men ikke deng samboeren din for hardt da. Og i så fall, pass på at blåmerkene ikke synes så godt. Helst bør dem være der klærne skjuler dem..

Skrevet

Du finner ingen bilder, uansett hvor mye du saumfarer pc'n din selv.

Du må få eksperter til å gjøre det. Ikke begynn å surr selv. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...