Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Ja, da vet alle hve jeg blir glad for for tiden. For 9 måneder siden hadde jeg blitt kjempeskuffa, men nå gir det meg store forhåpninger om at den babyen faktisk har planer om å komme ut snart. For 9 måneder siden ville jeg jo at den skulle sitte, men nå føler jeg at det er på tide med et liv sammen UTENFOR livmoren!!!! Dessverre var det bare litt blod, men det er det beste tegnet på mange dager, Slimproppen har gått (tror jeg) for mange dager siden, og de vonde kynnerne som jeg hadde for en ukes tid siden har jeg ikke sett noe mere til....... Så hurra for blod og slim og alt som tyder på at knøttet er på vei - NÅÅÅ!!!!!
stabilo Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Så bra:) Håper ting er i gang for deg da:) Mye rart man skal glede seg over igrunn:) Jeg har hatt regelmessige smårier i dag så jeg håper det ikke stopper. Men det er på langt nær vondt nok. Og det har stoppet tidligere også Men nå må vi få hilse på de små
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 Krysser fingrene for dine tegn også! Nå er det så kjedelig å vente at jeg lever så normalt som jeg bare klarer. Kanskje det gjør at kroppen slapper av og glemmer å vente - og så bare starter den med den jobben som gjenstår? Så i dag har jeg kjørt bil på besøk og kafe og levert datteren min hos dagmamma. Og kl 16 skal jeg ut og kjøpe fliser og ovn til vårt nye bosted som vi flytter til i september. Ikke lenger redd for offentlig vannavgang engang! Det kaller jeg KLAR! FØDEKLAR!
På'n igjen:)!! Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Å så bra!!!! Krysser alle fingre og tær for at dette er et tegn på at noe skjer snart - NÅ!!!! hehe, ja rart det der hvordan man nå håper på å se blod, få kraftigemensensmerter ol, som man tidligere i svangerskapet var livredde for å oppleve. Jeg tror jeg har sjekket dopapiret om trent hver gang siden jeg ble gravid, først 8 mnd med frykt for blod og nå i håp om å se noe blod... Jeg er jo like langt som deg og var hos jordmor i dag, men her er det ingen tegn på at noe skal skje med det første var umoden og lukket... men skal på kontroll i slutten av neste uke på sykehuset, så begynner å se en ende på dette her... Masse lykke til, Kaktus!!! Følger spent med på fortsettelsen!!!!
Turid Laila Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Hehe er nok litt som deg. Hver gang jeg er på do må jeg se på papiret, men hittil har jeg blitt like skuffa hver gang over at det ikke er noe blod der Hadde en liten blødning i uke 35, da fikk jeg jo heeelt panikk! Men nå håper jeg på blod hver gang jeg er på do, hihi... De små gleder
junisnuppa/fødeklar Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 JA, det er akkurat det jeg går og håper på om dagen! Masse lykke til og håper du snart er i gang!!!!
stabilo Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Jeg husker jeg var så redd for vannavgang offentlig første gangen jeg gikk gravid, og litt andre gangen. Denne gangen har jeg ikke bekymret meg over det, siden vannet ble tatt begge de andre gangene. Men du skal se at det er nå det skjer:) Tror nok det er lurt å leve så normalt som vanlig, men det er klart man leter etter tegn ol:) Kan nok være grunnen til at mange føder om natta, at da tenker man ikke....
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2007 Takk for hyggelige forhåpninger! Har ikke blødd så mye mere senere, men men.... Følger med på alle dere andre overtidige eller termin-nære, og ekstra spennende er det jo med du som har samme termin som meg :-) Skal på kontroll hos lege på mandag og overtidskontroll på sykehuset neste torsdag om ikke dette har ført noen steder. Kommer garantert til å holde dere oppdatert! Og håper andre orker å dele litt intime men akk så spennende detaljer med oss som synes den slags er interessant.
VinterSol+2 Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 hurra! satser på at dette går i boks snart! Hihi, egentlig litt morsomt, hvordan man i mange måneder titter med skrekk på dopapiret, for så å titte med forhåpning! Ikke for å være gledesdreper, men jeg hadde tegningsblødning mandag for halvannen uke siden... og det har enda ikke skjedd NOE. Men du er jo på overtid, så nå BØR det skje noe! lykketilklem!
Gutt nr.2 på vei:) *fødeklar Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Kempebra Kaktus! Dette er et godt tegn:) Jeg hadde blødning i går. Venter bare på smerte nå, så er vi igang! Lykke til
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. juni 2007 Noen det skjer noe hos? Ingenting nytt her dessverre. Samboeren min tror det skjer i morgen natt, så vi får se. Nå er det hvefall sikkert at det blir en kreps og ikke en tvilling, så er da hvertfall noe konstantert. Blir jo litt tullete av denne uforutsigbarheten det er å vente på en baby :-) Oh kjære rier - kom til meg!
natemor til 2 Skrevet 21. juni 2007 #12 Skrevet 21. juni 2007 Har litt blod på papiret nesten hver gang nå.... men tør ikke håpe på noe mer .. Er 9 dager etter termin...
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 21. juni 2007 Kanskje i løpet av natten da for noen av oss? Håper det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå