Serial mom Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Ja,gjett! Drakk i litervis i laaaang tid,men hjalp det??? Næh! Men det er himla godt da,sånn egentlig,emn nå finner jeg bare den blodgrapefruktjuicen,og den er ikke så stas. Prøvde også hostesaft,salvie-te,bidronning-gelè m.m,uten hell.... Koster jo ikke all verden for dissa tingene,så det er jo bare å teste selv,kanskje funker det for deg:-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå