ragna Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 er som regel inne på kranglesiden (ja okey, så å si alltid da) har lagt merke til at det er mange som klarer å poste innleggene sine der inne istedenfor her på skravle (skriver selv at de har postet feil) dette er som regel nick jeg aldri har sett inne på krangle før......klør meg i hodet over at man "plotter" seg inn på feil forum.........eller kanskje det rett og slett bare er de nickene som driver hets som anonyme der inne til vanlig? hmm........
ragna Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. juni 2007 jøss....plutselig ingen nei? jaja, som jeg trodde
..idyll Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Må du gi deg da Jeg har byttet nick i dag, er ofte inne og leser på kranglesiden jeg...har ingen problemer med å si det. Og det er lov det eller? Du virker litt.....kort?
ragna Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 kort? for å stille et sp.mål? jeje....... jeg er bare ute på snokerunde jeg.........er greit å finne ut hvem som bedriver anonym hets inne på kranlge, for deretter å gå inn her med glorien og nick inntakt...... har ikke sagt at du gjør verken det ene eller det andre, men finner det rart at du kan kalle folk "korte" basert på et innlegg? men for all del.....
..idyll Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Uansett - tviler på om anonyme skravlere eventuelt innrømmer noe i denne tråden. Du antar jo at de slenger med leppa anonymt og det innrømmer ingen vettu. Klør du enda i hodet?
ragna Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2007 hehe;D hadde ikke forventet at noen skulle forvente noe som helst...... men du skal nå iallefall ha for å tørre å svare da! må kanskje bytte shampoo?
Harald Ripultfør Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har skrevet feil en gang.. og i tilegg så trykker jeg feil hele tiden og ender inne på kranglesiden istedetfor her.. Har ikke noe problem med å tro at det er flere som gjør feil!
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Poster av og til begge stedene for å få mest mulig respons og jeg har ikke vett til å bruke anonym-knappen:p
Jente89 ♥ Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har skullet skrive noe på Skravle, men så kom det opp på barnevognforumet eler hva det nå heter.. (litt småforvirra avåtil)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå