Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bode i byen i en tre roms leilighet.

Kjøpte oss hus på lande. Dette var noe vi hadde snakket om en veldig god stund. Vi trives ikke her vi bor nå. Er så mye som gjør at vi ønsker å flytte tilbake til byen. Det er jo ikke bare å flytte på seg i gjen med en gang. Har bod her nå i 7 mnd. Skulle ønske jeg aldri vi hadde flyttet. Hus er ikke alt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor på landet bor du da?

Skrevet

Ja, det kan jeg tenke meg. Er selv oppvokst på landet, og flyttet til siviliserte strøk da jeg var 19. Flytter aldri tilbake.

Bor litt i utkanten av Bergen nå da, og har rekkehus =)

Hva er det dere ikke liker da?

Skrevet

Akkurat... bor i nabofylket, jeg. Har noe med hva en er vant til. Er dere vant til å bo i byen, og trives der, er det lett å få hjemlengsel.

Har du/dere blitt kjent med noen da? Hva er det du ikke liker med å bo på landet?

Skrevet

Savner familie og venner. Vant til å ha gå avstand til alt osv .

Skrevet

Nei ikke blit kjent med noen.

Skrevet

Jeg skjønner deg godt.

Jeg kunne egentlig tenke meg å bo mer sentralt, men da må jeg flytte fra familie og venner, og det er det som stopper meg. Jeg er veldig avhengig av familien min og da :-)

Er det noen mulighet for at dere kan flytte tilbake da? Hva sier mannen din?

Skrevet

Han er noen ganger enig og andre ganger ikke. Han sier jo at han vi flytte tilbake etter hvert.

Skrevet

Kan jeg spørre hvor i Akershus dere bor?

Skrevet

7 mnd er alt for kort tid til å slå rot på nytt sted, særlig om dere ikke kjenner noen der fra før.

1. året vi bodde på landet var det rett og slett ikke noe særlig... Men nå har vi etterhvert grodd fast her, og kan aldri tenke oss å flytte tilbake til byen :-)

Alfa og omega for oss var egentlig det sosiale livet. Vi har ikke fått noen nære venner her, men mange bekjente siden vi nå har jobber lokalt.

Har dere mulighet til å bli kjent med andre i nærheten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...