tjukkebollefeta Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Har utsatt å pakke bagen i flere uker nå. Tror jeg ubevisst skyver det foran meg for å unngå å tenke på fødselen... Men nå er det absolutt på tide! Hva pakker dere? I need details
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 hentesett til beibien hjemklær til meg ekstra sett klær til far- regner med han blir svett/ spydd på ammebh toalettsaker- tannbørste tannkrem bind ammeinnlegg børste hårføner? sokker undertøy joggedress t skjorte kamra og lader mobil og lader energidrikk- sjokolade små penger
Én til Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Her er min liste.. den er veeeeeeldig detaljert, da.. hehe ;-) Skal på Ullevål og pasienthotellet der, derfor må jeg ha med litt ekstra stæsj, fordi man blir litt overlatt til seg selv og får ikke bleier, bind osv. MAMMA: -helsekortet! -ammeinnlegg -nattbind -reisehårføner -mykt dopapir -amme-bh'er -mange truser -sokker -joggebukse -t-skjorter -tynn morgenkåpe -omslagsjakke/genser -slippers -lesestoff -beroligende musikk/mp3 -energidrikk + cola -nøtter, frukt, sjokolade -kamera m/lader -mobil m/lader -briller -kryssordbok og penn -vannflaske PAPPA: -t-skjorter -boxere -sokker -lesestoff -matpakke -energidrikk -filmkamera m/lader -mobil m/lader -penger -nøkler TOALETTSAKER TIL BEGGE: -deo'er -ansiktskrem -bodylotion -sminkefjerner -hårspray -dusjsåpe -tannbørster -tannkrem -shampo -balsam -q-tips -bomullpads -paracet -leppepomade -sminke -hårbørste -hårstrikker -brystvortekrem -linser BABY: -sparkebukse -bodier -sokker -strømpebukse -lue -helseteppe -smokk -kosedyr/rangle -bleier -bilsete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå