Gå til innhold

Riga+hippisnulla & piratspira

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg og faren til barna dine? Har tenkt mye på dere i det siste etter innlegget om at han ikke vil fortelle venner av seg at han skal bli far igjen. Og hvordan gikk det med festen han ville på..Spurte deg om lov og du sa du ville møte han på halvveien..

Håper iallefall det går bedre...

Klemmer fra meg :o)

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hihi...faren til barnA mine!:P Rart å tenke på at om 3 mnd så er jeg 2-barnsmamma!

Men ja...det som skjedde var at jeg ikke hadde noe angst på forhånd, og det gikk derfor helt greit å avtale at han blei ute hele festen, og overnatta et annet sted (han liker ikke komme full hjem så han overnatter andre steder hvis han har vært på fest). Passa faktisk veldig bra at han dro ut da for ei venninne av meg ville se på film sammen, så hun kom hit og vi så på James Bond...jeg presterte selvsagt å sovne før filmen var slutt!:P Men våkna og sleit med å sovne igjen da jeg skulle legge meg. Naboene i en blokk parallelt med vår hadde nemlig en svær fest, og bråka masse og lenge, og jeg kunne jo ikke dra bort å si i fra, og vurderte å ringe polititet (ikke direktenummeret, men det andre), men det var tydligvis noen andre enn meg som hadde samme tanken, for det endte med at polititet kom og det blei slutt på festen...sovna nesten med engang etter det, og fikk sove lenge, for snulla sov i 14 timer(!!!) kun med én matpause etter at hun hadde sovet 11 timer i strekk,- hun har jo ikke engang greid å sove 7 timer i strekk etter at hun fikk gips på beinet, så jeg var uthvilt da vi stod opp!:-) Skjer hver gang barnefar er borte...da blir hun skikkelig sovebaby,- jeg tror det er fordi han har sånn bass-stemme som gjør at hun våkner, og han snorker jo om natta!:P

Blei skuffa over ham at han ikke ga lyd fra seg mens han var vekk (jeg ringte vel to ganger tidlig på kvelden for å oppdatere ham på snulla og sånn), spesielt da jeg spurte etter ørepropper (han spiller i band, og bruker sånne, men jeg vet jo ikke hvor de er) for jeg måtte ha noe å blokkere lyden av festen for å sove. Vet at han hadde mobilen, og det tar under ett minutt å skrive en melding!:-/ Men han fortalte i alle fall folk om spira...vet ikke om alle vennene hans vet det nå, tror ikke det.

Går bedre nå...snulla fikk fjerna gipsen på onsdag og fikk beinet avstøpt i dag, så skinnen er klar på mandag, tror jeg. Fysioterapien går veldig bra (altså er kneet veldig bøyelig), men hun får jo så vondt når vi er borti beinet!:-( Og i tillegg til alt dette får hun sine første tenner, så hun har det ikke så bra, men likevel er det ofte hun smiler og er blid, så det viser jo styrken hennes!:-)

Koselig at du huska meg...klem tilbake!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...