Gå til innhold

kokke-jenny (jaja, kyss kokken)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nåh? går du fortsatt å vagger eller??

og;det viktigste: hvor lange har de blitt?????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næmmen, Fanten min!!!!

Her vagges det for fulle mugger, Tror ikke han har tenkt å komme ut jeg.. Sånn går det når man er verdens beste rugemaskin :-)

Og når det gjelder lengden; Ikke at jeg har hatt visuell kontakt med det området på en laaaang stund, men kunne sikkert ordnet dreads der hvis jeg hadde villet.. :-)

(men jeg har overtalt gubben til å foreta litt kaoskontroll der jeg ikke når med høvelen, for bikinilinjen skal ikke forsømmes :-)

Skrevet

hoff.....tenker tilbake på sommeren 2006.....da vagget jeg rundt som du gjør nå, eller rettere sagt skvulpet rundt....all min medfølelse er herved avsendt! når er/var terminen?

bare vent, plutselig sitter du der i fødesengen og ønsker deg tilbake på kranglesiden allikevel ;P

må vi rett og slett utstyre fødeavdelingen med kart og kompass med andre ord? tror dreads ville ha gjort seg jeg, om ikke annet, så ville du ialledfall ha fått full oppmerksomhet de timene det står på ;) legg gjerne ut bilder! hihihi ;P

Skrevet

hehe, medfølelse mottatt.. Deilig å tenke på at jeg ikke er den eneste.

Term er den 25. så jeg er iallefall ikke på overtid enda, men jeg er egentlig fornøyd nå...

Har skrevet på "ønskelisten" min at de bare må gå på med sauesaksa hvis det blir nødvendig for å finne frem :-P

Hadde faktisk vært gøy å ordna dreads med perler og greier rett før fødselen, så kunne jordmor for en gangs skyld bite i seg at "de har sett dette maaaange ganger før"

:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...