stratosen_er mamma_ Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Godt det nærmer seg helg...skal til svigers i helga så da blir d lite bimming...men litt godt også...blir så stressa av det på samme tid som jeg bare mååå liksom... hatt litt småkrampe i ene leggen (har lest at det er et symptom, men det synes jeg høres veldig teit ut så jeg tror ikke på det) føler meg litt rar i magen (men det går div mageplager på jobben så mulig at det kan vere det) ellers så var jeg veldig trøtt i dag...(sov leeenge, kan vere for at jeg har snudd etter nattevakta og har litt hangover etter d..) så i bunn og grunn så føles det ikke som jeg er gravid, ENDA vertfall...hehe nå skal jeg på jobb...heldigvis har det skya over nå...(slitsomt med så varmt vær hele tiden) ønsker alle sammen lykke til, hvor dere nå er i syklus... så får vi håpe at det kommer en spire til oss alle i sommer:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Ååå, er det ikke sånn at når man minst venter det så er man det likevel..(altså gravid).. Behøver ikke å ha all verdens av symptomer... Håper det har skjedd noe hos deg...=o) Krysser fingrene for deg...=o) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå