mother to be :) Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Endelig er jeg over i tredje trimester jeg også!!! Husker at det ikke er lenge siden jeg følte det var en evighet til den tid kom... Tiden har jammen gått fort, når jeg tenker tilbake er det ikke lenge siden jeg stod med den positive testen i hånden synes jeg:) Får håpe at tiden fram til termin går like fort:)
stabilo Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Jeg syntes også tiden fram til termin gikk kjempefort. Sikkert mye pga. at vi har hatt et hus å pusse opp. Men nå når termindagen er passert går dagene seeeeeeent:)
Lillegullet130707 Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Hm... Du har jo 11 uker og 4 dager igjen da.... Jeg kan love deg at når du nærmer deg termin, vil ukene gå saktere.... Jeg er 36 uker på vei og merker at kroppen begynner å bli tung, at det kan gjøre vondt når ungen snur på seg og presser seg ned i bekkenet. Det er ikke meningen å være negativ, men bare sånn at du ikke tror at det vil være rosenrødt helt frem til termin, trolig... Alle er jo forskjellige, men jeg tror de fleste gleder seg til å få fødselen overstått når det bare er noen uker igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå