Gå til innhold

Kryss er ikke alltid kryss...

♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen ungmøer!

Nå er det fire uker siden jeg skrev og var så forventningsfull ettersom jeg hadde fått et svakt blått kryss på CB testen og akupunktøren var sikker på at noe var på gang. Dagen etter våknet jeg opp til et like svakt men tydelig kryss, og dagen etter der var krysset fremdeles samme svake farge... 3 kryss før mensen kom som en brak den tredje kvelden... Så min erfaring er NÅ at kryss ikke alltid er kryss... Så nå fikk jeg mensen atter igjen i dag, etter en måned med ingen EL (pausemåned fra Pergo). Nå skal jeg begynne med dobbel Pergokur 2. hver måned, og jeg er DESPERAT etter å bli gravid! Tenk at jeg som har blitt gravid på 1. 2. og 3. forsøk uten noen form for "hjelp" (resultat: 2 barn og en SA), har prøvd i ett år nå?!?! Skal si eggene mine ble fort gammel...

Jeg har holdt meg borte fra dere i snart 2 1/2 måned, jeg depper og har visst nok med meg selv... Håper flere av dere får en positiv sommer med MANGE positive gr.tester!

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg!! Kan ikke forklare fenomenet med kryssene, desverre. Vil bare si at jeg også ble fort gravid med mine 5 første....og brukte ett år på den som nå er i magen. OG TAKK TIL DEG som maste litt på meg for å få meg til å oppsøke gynekolog. Hadde det ikke vært for det, så hadde jeg sikkert sittet uten mage nå.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...