Gå til innhold

Behandling hos fysio - trygt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos fysioterapeut for behandling av bekkenløsning, han brukte en slags laser mot ryggen min. Er det noen som vet om dette er trygt å bruke mens man er gravid? Han knakk også opp bekkenet mitt, og nå et par dager etterpå er jeg værre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk også laser av fysiot. da jeg var gravid forrige gang. Pjokken min ser ikke ut til å ta skade av det, og fysiot. sa at det var helt ufarlig. (Han hadde brukt det på sin egen kone da hun var gravid også.)

Derimot sa han at han ikke ville knekke opp ryggen før etter at jeg hadde født, siden det ikke var bra å gjøre mens man er gravid. Men da var jeg jo 6 mnd på vei da. Hvor langt på vei er du?

Skrevet

dytter for tessless

Skrevet

Hei, tusen takk for svar! Ble litt bekymret for om laseren kunne være skadelig for baby, snakket med en annen fysioterapeut idag og hun sa hun ikke ville brukt laser på gravide. Han knakk opp bekkenet mitt og brukte virkelig hele kroppsvekten så jeg følte det var litt brutalt... jeg er 29 uker på vei! Sa din noe om hvorfor han ikke ville knekke før etter fødsel?

Skrevet

hmm.. de har kanskje forskjellig praksis.. Min fysioterapeut sa at man ikke kunne knekke opp ryggen mens man var gravid, men at jeg skulle komme tilbake etter at jeg hadde født for å få det gjort. Mens jeg var gravid fikk jeg laser i korsryggen pluss en form for massasje på hoften. Den massasjen var fantastisk, satte igang blodsirkulasjonen der hvor det var vondt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...