Hame ble født Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Hei jente mi er 13 mån. igår og i natt, hun begynt å skrikke oh vil at jeg sikal være hos henne. Er det normalt?? drømmer hun eller ?? Takk på for hånd
*Magic* Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 En gang imellom så hender det at gutten min skriker til på kvelden/natten også. Noen ganger så gir han seg med det samme, og sover videre. Andre ganger så må jeg ta han opp, nytter ikke bare å være hos han på rommet. Har han da på fanget i ca. 10 min., så går det greit å legge han igjen. Tror nok det er helt normalt, og at årsaken er at de drømmer eller muligens er det tenner på vei etc.
Bartemarte - termin 4 mars Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Jeg tror de gjennomgår en slags bevissthetsendring i den perioden, jeg. Hvor de skjønner litt mer at de er egna små individer, så de kan få en form for seperasjonsangst. Lillegutt gjorde det samme og jeg synes å huske at det varte i noen uker. Nå begynte jo han riktignok i barnehagen like før dette også da, men jeg har hørt flere snakke om det samme med barn rundt den alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå