Divinity Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Hei, snuppa mi er 1mnd nå, men har litt lyst til å prøve oss på babysvømming når hun runder 3-4 mnd. Men, trenger litt info Lurte på om det er klor i alle bassengene her i bergen? Når er det ideelt å begynne? Dere som driver med det; fordeler/bakdeler med babysvømming?
eva luna Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Det er nok klor i alle basseng ja.. har ikke prøvd det selv med mine men har en venninne som gikk på vannkanten. Kan sikkert finne litt info inne på nettsiden deres. Hun måtte dessverre slutte da sønnen ble plaget med så mye ørebetennelser, men det trenger jo ikke ha noe med babysvømmingen å gjøre.
Divinity Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 takk for svar Mener å ha hørt at klor kan fremme astma.. ? hm.. får tenke litt på det, men syns det virker så artig med babysvømming Selv elsket jeg å bade når jeg var liten.
nepomuk Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Vet det er babysvømming på SATS Nesttun også.Mulig man må være medlem der for å benytte seg av tilbudet, men vet ikke sikkert. Står kanskje noe på hjemmesidene?
Happy H Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 vi går på babysvømming i landås hallen. nye kurs der begynner i september. d e klor i vannet.. vi begynte m snuppa når ho va 6mnd, d gikk kjempe fint. ho e 18mnd no og elsker å bade
chill+enda en til Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 Happy H; vet du hvem/hvor man kan kontakte for å melde seg på babysvømmingen på Landås?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå