Gå til innhold

Holder hun på å avvenne seg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

SnuppA er 9 mnd og de siste 4 dagene har hun ikke villet ha pupp om dagen. Bare snur seg bort og skriker når hun får tilbudet. Sen kveld og tidlig morgen vil hun ha litt, men det er jo nesten i søvne. Er det ammeslutt nå? Var så innstillt på å amme i ett år, så dette kom litt brått på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen barn avvenner seg selv etter 9 mnd +, ja. Jeg skjønner godt at det er vemodig for deg - ting går ikke alltid slik man har tenkt. På en måte er det jo greit at hun avvennes selv også, så slipper du å måtte avvenne henne. Du kan jo bare fortsette som du gjør nå, amme morgen og kveld om du vil, rent praktisk sett kan du holde på noen uker med det - om jenta di vil

Uansett - godt jobba med amming i 9 mnd!

Skrevet

Takk for svar!

I natt ville hun ha kl 3, og det var den eneste ammingen det døgnet. Ser nok ut som det snart er helt slutt ja. Vel, det positive er forhøpentligvis økt frihet og mer sammenhengende natt;)

Skrevet

Hei

har det akkurat som deg. jenta mi bare skriker ved puppen - tror at hun blir stapp mett på maten. Jenta mi er 8 og en halv mnd. vurderer sterkt å bare avvenne henne, men så lurer jeg på en ting. Må en gi mme rett etter fast føde? Tror neppe det går - er ikke så flink til å ta flaske. drikker vann i fra kopp. har prøvd å ha melk på kopp som heller ikke var noe særlig. dessuten tror jeg ho blir veldig mett på en posjon grøt og middag. Legen min sa at jeg kunne begynne å gi henne yougurt nå, men tror jeg venter litt til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...