manonym Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Vi bor for tiden hos foreldrene mine pga at vi holder på å bygge hus. Men gubben er på jobb (reiser på båt, har vært borte i 3 uker, kommer hjem om 1 uke), foreldrene min og søstera mi har akkurat reist til Bulgaria og skal være borte i 2 uker... Så her sitter jeg alene, hjemme i kalde Norge med regn... Misunnelig som bare det....
eva luna Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Det første jeg tenkte var - åhh hvorfor i all verden er hun ikke med foreldrene til syden? ;-) Og jeg skulle gjerne hatt tid til å kjede meg av og til... høres deilig ut :-) Hva med å lage fotoalbum til småen? Jeg er ikke ferdig med førstemann sitt engang og han er snart 3 år.. lager ett til hvert av ungene med masse bilder fra det første året.
manonym Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 Jeg er ikke med fordi vi har ikke så mye penger for tiden siden vi bygger hus, og så frister det ikke så mye å reise til syden med en liten en (4 måneder). Så derfor sitter jeg her...=) Å, ja skulle gjort noe sånn, men er så tiltaksløs!!! Gidder ingenting.. Håpløst, jeg vet=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå