Gå til innhold

Da har jeg startet min sommer ferie.... :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde min siste skoledag idag - fått kompetanse beviset mitt.. Fra januar til idag ha jeg gått Gk helse og sosialfag, voksenopplæring... Skal bli deilig med ferie... Skal jobbe litt, men det er noen uker til enda.. Nå skal jeg nyte fridager.. Håper på sommer og sol..

I kveld skal vi (en gjeng fra klassa) ut å feire..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigris! Får bare håpe at sola fortsetter å skinne her i Trøndelag da:-))

Godt å være ferdig med skolen da. Skal du fortsette til høsten eller?

Du får feire med måte i kveld da he he.....

Skrevet

Får vite rundt 20.juli om jeg kommer inne til høsten, men kommer jeg inn så fortsetter jeg... Feire med måte, tja kjenner ingen som heter måte jeg - så han/hun kan jeg ikke feire med.. :o)

Skrevet

Da er det bare å krysse fingrene for at du kommer inn (det gjør du helt sikkert!)

Skal dere til byen i kveld? Var der i helga på teatertur sammen med jobben jeg. Hadde det kjempemorsomt:-D Sjelden vi er ute sånn, så det tar litt av.....

Skrevet

Jepp til byen,skal på Egon å spise først, også får vi se hvor kvelden bringer oss.. Jeg håper virkelig at jeg kommer inn.. Karakteren sier iallfall at jeg bør komme inn.. Så da er det bare å vente.. Når reiser dere til Danmark forresten?

Skrevet

Vi reiser 4 august og kommer vel igjen 11 tror jeg. Har leid leilighet ved Blåvand kro

http://www.colorline.no/pages/resort/resort.faces?contentId=1.1102

Har aldri vært der, men det ser jo fint ut. Håper vi får en fin ferie, har jo ikke hatt skikkelig ferie siden vi var i Tyrkia, og det begynner å bli noen år siden!

Har dere tenkt dere på ferie da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...