Gå til innhold

Håpe, håpe.....=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå i over ett år slitt med ei dame som ikke betaler for hesten hun kjøpte av meg, har hatt advokat på saken men det har ikke hjulpet.. før han sendte henne et brev om hevelse av kjøpet!! Da tok hun faktisk kontakt med advokaten og lovet dyrt å hellig å betale innen 1 juli=) Klarer ikke stole på dama, men håper jo=) hadde hjulpet godt med litt ekstra penger rett før ferien=) hehe..

Hun gikk med på å signere gjeldsbrev da, så om hun gjør d får jeg jo pengene mine til slutt uansett:)

 

Ble litt lettet nå..

Så kryss fingrene for meg jenter=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kryss,kryss.....

 

har du nevnt denne historien her foer, syns aa kjenne den igjen.... Haaper iallefall du snart faar pengene dine !!!

Skrevet

Har skrevet om henne før ja.. hun er en skikkelig svindler og har lurt fler enn meg:s

Men satser på at det snart er ute av verden=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...