Gjest_1001 Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Hehe, han har hatt en periode der han ikke har hatt tid til å sitte stille. Alt skulle læres og alt skulle øves på. Men nå når han kan masse har han roet seg veldig igjen. Hehe, i morges når jeg ammet ham i sengen min sovnet jeg. Våkner igjen av at lillegutt serverer meg et stort kyss (med smaskelyd) på munnen :-) Også smiler han og susser meg en gang til Hehe! Også har han begynt å bli så snill. Når jeg spør om han kan være god mot mamma lener han hodet inntil meg og stryker på kinnet mitt og sier aaaaAAAAaaaa... og om ikke jeg er god tilbake da så tar han hånden min og stryker sitt eget kinn med den Kjenner nesten ikke igjen gutten jeg ;-) Kanskje det er fordi jeg har begynt å jobbe litt igjen? Og han savner meg litt?
mirakelkvinnen Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Så koselig!!! :-) Sånt rører et mammahjerte vet jeg, hehe. Hvor gammel er han forresten? Snuppa mi på 15 mnd begynte å kose litt for 2-3 mnd siden, og nusser når hun føler for det (nytter ikke å prøve å "tvinge" henne har jeg funnet ut). Når du sier at han ikke har sittet stille, og at alt skulle læres, vil det si at han nå kan gå? Du skjønner at snuppa er litt ugrei for tida, surver mye og koser mindre ;-) Hun går ikke hver dag, men har gått både 2 og 8 skritt i rykk og napp. Krabber for det meste, eller "løper" på knærne, auau, det høres ut som det "kråser" i knærne iblant... Merket du at han ble mer fornøyd når/hvis han begynte å gå skikkelig kanskje?
Gjest_1001 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 Han er 14 mnd. Og ja, han går. Etter at han begynte å gå ble han mye roligere og mer tålmodig. Dvs etter at han lærte å gå ordentlig. Hehe, i begynnelsen når han begynte med de første skrittene tok det litt i overkant av en mnd med en unge som var sur fordi han ikke fikk det ordentlig til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå