Gå til innhold

Trenger tips til original dåpsgave til jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode ideer her? Pris ca 1000,-

På forhånd tusen takk for hjelpen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske så feil forum ... ;-/

Skrevet

Jeg vet ikke hvor god tid du har, men jenta mi fikk et lappeteppe med navnet sitt brodert i ganske stor tekst plus fødselsdaton og lengden og vekta. Det syntes jeg var nydelig.

Ellers er et eple eller pæretred en god ide hvis de har hage da ;o))

Vet det finnes de som kjøper aktier eller obligasjoner i barnets navn og lar de stå.

Skrevet

uansett hvor hardt jeg prøver, så klarer jeg ikke å forstå hvordan det går an å poste på feil forum???? hæh?

Skrevet

Trodde jeg var på skravleriet da vettu :) Forsto du det bedre nå?

Skrevet

ehh..jah...forstår såpass;) men hvordan kunne du tro at du var på skravlesiden da? det må jo bety at du er her inne ganske mye?

Skrevet

Ja :) Er her stort sett hver dag jeg!

Skrevet

men jeg har aldri sett nicket ditt før? er du her stort sett som anonym da?

Skrevet

Nei jeg skriver vanligvis ikke her inne, bare leser. Og jeg har byttet nick i dag. Tror ikke du hadde kjent meg igjen uansett ..

Skrevet

vel, det er helt greit det ;) som sagt, var bare nysgjerrig jeg.....

Skrevet

Moro å snakke sammen i to tråder da krangleragna :) Hadde du forresten et tips til en knallbra dåpsgave? hehe

Skrevet

jupp, legger merke til fenomenet jeg også...selv om jeg er kort ;P

tja, selvlagt album? lime inn bilder, følelser for dåpsbarnet, tanker om fremtiden til barnet, tekster til godnatt-sanger, andre passende sanger.

liker igrunnen best de helt personlige gavene, men det kommer jo selvsagt an på forholdet mellom deg og barnet (ser at du skal spytte såpass mye i gaven, at du kanskje er fadder?) da ville jeg ha kjøpt f.eks ett gravert smykke eller armbånd, og hatt det som vedheng i albumet ;)

Skrevet

Tid og tid....alt er relativt. Søndag er dagen...hehe. Jeg er ikke fadder men tante, og dette er jenta til min eneste bror som jeg har et veldig godt forhold til. Syns ikke 1000,- er så mye i denne sammenhengen :) Jeg er ikke så kreativ dessverre...så klippe og lime album er ikke helt noe jeg ser for meg kan bli bra .. :-/. Bilder? Krypet er 2 mnd så jeg har ikke så mange bilder av henne. Tror jeg får safe med et smykke, evt smykkeskrin :)

Takk for tipset!

Skrevet

En venninne av meg kjøpte en fin liten stol, med plakett på, i dåpsgave. Syns det var en fin gave.. Hun har selv barnestolen sin, som hun dro med seg rundt om kring hele barndommen.

Er det noe du selv satte pris på som barn? En god idé til å finne gode gaver er kansje å se tilbake på hva det var en selv satte pris på som liten.

Uansett lykke til. :-)

Skrevet

Ta de 1000 kronene, sett de i et fond, så kan hun ta de ut når hun blir fjortiss og "virkelig trenger" pengene.. :-)

Det hadde jeg satt pris på iallefall :-)

Skrevet

Til fadderbarnet mitt, som er gutt, men dog, kjøpte jeg en sølvskje i barnemønster og en sparebøsse med femhundre spenn på fra meg.

Fra ungene kjøpte jeg en gyngeelg fra ikea, veldig kul og svært populær, og gubben satte sammen fotografier av ungen sammen med forskjellige slektninger, og en vuggesang til hvert bilde, sulla meg litt med moren, ride ride ranke med onkelen osv, som han laminerte, og knyttet tau i, så den kan henge i babygymen, som han også har laget. (Til våre egne unger, men dog;-)) -Jeg og kranglerne hjalp til å finne sanger og dikt;-) -Superpopulært, veldig, veldig fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...