bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 er det planlagt noe mere treff? (jeg er på disse helsikes feriene mine vøtt, som bare sliter meg ut!) jeg vil leke med dere!!!!
Yo&La+spire Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Eg er gjerne med på treff igjen eg! Kansje litt uti neste uke, for vi er midt i flyttinga....men ellers ja!
Bergene Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Ja jeg vil gjerne på treff =). Men sikkert mange som er på ferie nå ja.
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2007 jeg har tid NÅR SOM HELST. Jeg er møkklei av å gå hjemme. (ok, 6 og 7 juli passer elendig, men ellers!)
Prins&Prinsessa Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Hadde vært veldig koselig å komme ja. Men reiser på ferie Tirsdag 3Juli. Kommer hjem 23 Juli, men skal ha besøk av en nevø da, og begynner å jobbe 1August. Men er bare 50%, så om dere setter opp treff får jeg se om det passer for meg. Vist ikke kommer jeg bare en annen gang Sist ble vi bare 2, men var kjempe koselig det. Så dere trenger jo ikke være så mange for å treffes
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 vi er mer en gjerne med!! er så dritt lei av venninner som bare snakker om festing og drikking i helgene at eg spyyr!! vil snakke baby! hihihi og bobleplast,, det er på tide amelie og emilia får leke sammen igjen snart:) vi kan ta med leke teppe å slenge de nedpå så de får se litt på hverandre.. hihi
missy mamma til jonatan Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 treffes 14ende eller 15ende juli? passer det for meg. aldri vert på treff før. verken eg eller vennina mi og den helgen er vi begge i bergen. kommer fra stord og tønsberg. ho er bergenser men har flyttet til tønsberg og eg har berre en type fra bergen. men bodde der i 1 år. og vi har ikke noe sånn treff her nede. hadde vert kjempe kjekt om vi kunne treffest liksom. er ikke ofte eg eller vennina mi treffer andre unge med barn
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 skal på hytten en eller annen gang nå snart..(min far som skal finne dato) så eg vet ikke når dt blir enda.. men vist vi er hjemme kommer vi:)
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2007 14 eller 15 høres bra ut! velg en dato, så møter jeg og amelusken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå