Gå til innhold

Sex ifm. EL -hvor ofte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å bli gravid, og tar el tester og er virkelig seriøs, hehe;-) Sistgang prøvde vi jo ikke, og da gikk det med en gang, men nå er det litt vanskeligere gitt... Får kanskje senke skuldrene litt..

Jeg lurer på hvilken metode som er lur å velge i forbindelse med el? Sex hver dag fra to dager før til en dag etter? Sex annenhver dag? Det må jo bli lite sæd igjen, om man har sex hver dag, eller fyller det seg fort opp? Ved forrige periode hadde vi sex hver dag en lang stund, og sambo følte han blei helt tom... Vil så gjerne at det skal klaffe vettu;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her hadde vi sex dagen før EL og kun den ene gangen, var skikkelig lei av alt prøvestyret og hadde gitt opp hele greia, og da satt den gitt!

Skrevet

Gratulerer... Vi får vel prøve oss noen flere ganger, så får vi krysse fingrene.. I dag var det en svak strek på el testen, men vet ikke om det betye at den snart er positiv jeg. Det står ikke det på bruksannvisningen... Lykke til videre;-)

Skrevet

min el test slo svakt ut dagen før den virkelig slo ut. Ellers hadde vi sex hver dag en uke rundt EL. Dvs noen dager før og noen dager etter. Og jeg ble gravid jeg. Husk at egget jo slippes mellom 24-48 timer etter en positiv test (eller husker jeg helt feil nå?)

Egget lever vel ca 24 timer og sæd opptil tre døgn eller no?

Lykke til, håper den sitter snart :-)

Skrevet

og en ting til, dagen etter jeg fikk positiv EL test kom det el-slimet og da er det jo bare å hive seg rundt ;-)

Skrevet

Mannen tømmer seg på syklusdag 5 og fra dag 10 ha sex annenhver dag og ha god slingringsmonn .... ikke driv med el-tester.... det klafftet for oss og vi har prøvd mye...

Skrevet

jeg har lest sex annenhver dag fra mensen er ferdig til el. hvis man har sex hver dag blir sædkvaliteten dårligere.. og typen bør ta vitamintilskudd siden han mister ganske mye hver gang han kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...