Dollywood Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 har vært litt tett i nesen i det siste. og i går banket det skikkkelig og gjorde vondt opp mot bihulene. gjør ikke så vondt i dag, men har konstant skikkelig drittlukt i nesen ( lukter skikkelig diarebleie:-( ), og hver gang jeg svelger får jeg skikkelig drittsmak i munnen, er avhenig av å drikke eller spise noe mnesten hele tiden for ikke å ha den vonde smaken i munnen. det smaker så vondt at jeg brekker meg, kaster nesten opp. noen som har hatt det sånn?
Pittamitta Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Har du kikka bak i halsen din,på mandelene.Er det groper der med "kvite/grønne" klumper??.De bruker å stinke helt forjævli..
Expat Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Puss er jo bare lækkert... Du har nok bihulebetennelse...
alvis Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Uff stakkars deg! Kanskje du har betennelse i bihulene med puss og sånt. Det pleier smake og lukte dårlig. Kanskje du bør ta deg en tur til lege. Det høres ikke kjekt ut.
Dollywood Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2007 men ville det ikke gjort veldig vondt hvis det var bihulebetennelse da? det var vondt i går , men ikke så ille i dag
Dollywood Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2007 synes dere jeg skal gå til legen da eller? jeg skal egentlig jobbe i helgen.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå