jenny77 Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har 5 dg igjen til termin, og de siste 2 til 3 dagene har magen falt veldig langt ned.... Er dette tegn på at noe snart skjer???
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Tja, min mage falt ned for en uke siden, kanskje litt mer...og her er det null tegn på noe som helst og jeg er over termindatoen:( Når har du termin da?
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Vel, for din del, så kan det jo bety noe selv om det ikke virker slik for meg;) Lykke til!!!
stabilo Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Det kan være tegn på at babyen legger seg klar i allefall:) Magen min har sunket i flere omganger nå. Nyt i allefall at du får litt bedre plass til lungene:) Selv om det går utover plassen til blæra:)
jenny77 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2007 lykke til deg også Krysser fingrene for at noe skjer snart:)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Sommerbaby07, merker du det godt på lungene dine? At du puster bedre altså...For det gjør ikke jeg...dessverre:( Men så har jeg asthma da..kanskje det er derfor... Blæra får i hvertfall gjennomgå om dagen...gjør rett og slett vondt, kjennes ut som kniver i blæra...auch!
stabilo Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Ja jeg puster mye letter nå. Vet ikke om det har noe med det å gjøre da, bare trodde det:) Og det skjedde samtidig med at det å vite hvor en do er ble livsnødvendig:) Må være tungt med astma. Jeg har vært forkjølet i 3 dager nå og synes det er ille. Krysser fingrene for at vår tur har kommet:)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Ja, krysser fingrene for harde livet!!! Lykke til!!!
Love my kidz Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Vet du.. i dag synes jeg at magen min også har sunket en del, og jeg har fem uker til termin!!! Ikke at jeg tror det vil skje noe snart her altså, men jeg regner med at det er normalt at den synker den siste tiden, hos noen litt tidlig, hos noen senere ;-) Nå kan det jo være litt tilfeldig at den er lavere akkurat i dag da.. mulig lillegutt ligger lavt kun i dag og at den er like høy i morgen, jeg vet ikke jeg, skal følge med =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå