Gå til innhold

Hormonpreparat = 0 sex lyst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har p-stav og er veldig fornøyd med den. Men kan den være grunn til at jeg har 0 lyst på sex? Kan ikke skjønne at jeg var slik før da jeg brukte p-piller.

Noen med erfaring med dette med p-piller eller andre ting?

Jeg har lyst til å få fjernet p-staven fordi det virkelig går utover forholdet til mannen min. Han savner sex og jeg savner og ha lyst på sex.

Men hva skal jeg velge i stede?

Finnes det ikke noe for kvinner med liten sexlyst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med erfaringer og dele? Dumt å ta ut p-staven om det ikke er der grunnen ligger for den er jo ganske dyr.

Skrevet

Kan ikke hjelpe deg ang p-stav, men har gått på p-piller siden jeg var 17 år, og har null sexlyst og det har jeg alltid hatt..

Skrevet

Har du gått på samme slag hele tiden? Om jeg fjerner p-staven så må jeg jo ha noe annet. Er kombinasjonspille bedre/værre en minipille slik sett?

Har litt lyst til å prøve l-comp eller p-comp, men er redd det ikke er sikkert nok.

Skrevet

De du nevner har ikke jeg hørt om, men en minipille vil jo være mer usikker enn vanlig p-pille siden det er mindre slingringsmonn om når du må ta minipilla.

Jeg har gårr på trinordiol, så gikk den ut av produksjon, så ble det Trionetta. Er samme pilla men forskjellig leverandør, men tror den også er ute av produksjon nå???

Siden jeg ammer går jeg på en østrogenfri p-pille som heter Cerazette, og er fornøyd med den (bortsett fra 0 sexlyst da;)).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...