nickoline og supermann Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 og jeg og Tassen snart klare for avgang.......Hellas (peloponnes) here we come! Gleder oss masse!!!!!! Håper det ikke blir stusslig å reise alene!
2005&2010 Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Oi, så morro da =) Dere får ha en god tur, blir sikkert kjempefint!! Ble litt missunnlig nå ja...
nickoline og supermann Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 Bråbestemte meg for noen dager siden..... sambo er aldri hjemme, og jeg følte at sommeren kom til å fly fra meg. Oppdaget plutselig at jeg hadde en uke langfri, så da var det jo bare å ta tak i eget liv og fritid.... nå skal jeg bare hente en sportmannpakke med bikini på posthuset og hente bestefar som skal kjøre oss......... kjapt innom barenehagen å hente Tassen......så er vi på gardermoen halv fire. Flyet går 1715. Jubi! Er spent på hotellet da. Uspesifisert, men alltid vært heldig før så håper jeg er det nå som jeg har med "lille Brum" også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå