smurfelise Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Har fått beskjed fra fastlegen min å tenke på fødested og eventuelt søke dit snarest ( er jo bare 5+2) Noen som anbefaler et sted i oslo??- og eventuelt hvorfor akkurat det stedet?
Brenda med 2 ute Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Vi valgte Ullevål for det er nermest der vi bor, og at de har pasienthotellet så at far kan være sammen med oss om natten også. Man blir flyttet over til hotellet ca fire fem timer etter fødsel om alt har gått bra og det ikke er komplikasjoner, som permature barn etc. Da får man et eget rom på pasienthotellet for mamma pappa barn=) Pappa får betale 250:- dagen eller noe sånt. Der ringer man på hjelp og av vad jeg har hørt fungerer det bra. De kommer jo innom også d seff. Så alle hjelpemiddler for barsel finnes der også. Har slekt litt lang bort også og moren min kommer så fort det har skjedd noe og da bor hun hos oss til vi kommer hjem. Jm sendte søknaden for meg til Ullevål i uke 9 Nå er jeg 31+5 eller noe sånt=) Gratulerer med spire og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå