hvemerjeg? Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Ville dere reist til Thailand i noen mnd med barn på 10 mnd. og 3 år? Jeg tenker mye på dette med sykehus om noe skulle skje, vaksiner, malaria, bakterier, dehydrering etc. Utenom det tror jeg nok det er helt topp. Men vi er litt usikre... Noen med erfaring? Veldig takknemlig for svar.
feitogflott Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Vi lurer også på å reise med barna til Thailand,og er også interressert i å høre med andre om erfaringer. Våre barn vil være ca 3mnd og den andre 2 år!! Sikkert mye styr,men tror nok vi kommer til å reise!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå