EierIkkeFantasi Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 trodde jeg så litt blank veske i brystvorta igår,så bare for løye trykket jeg på puppen å fikk sjokk,det rant jo ut =)ser ut som sæd =) er i uke 21 er det virkelig mulig at det kan være starten på melk så tidlig?hadde rent i natt og..
pysjamas-fantomet Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Hei! Slenger meg paa traaden din, for jeg lurer litt paa dette jeg ogsaa. Jeg laa aa leste idag morges og plutselig saa at armen min var vaat og klissette.. ugh! Er 25 uker paa vei. Det er jo veldig tidlig, er det ikke?
EierIkkeFantasi Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 hej.jeg fikk svar på 2trim,du kan se der..men det var visst normalt,hmm.kanskje bjunne med innlegg nå da =)
Mamma til snart 4 Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 jeg fikk det i uke 20, er helt normalt. noen skrev til meg at en ikke skal kneppe på brystvortene.. de sa det kunne sette igang fødsel for det var de samme hormonene som når en skulle få. . men ikke vet jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå