2005&2010 Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Har ei jente på 17mnd, tenkt mer og mer på å få en til, men vil vente til neste år da (sambo og er litt med på tanken) Men så er jeg arbeidsledig, og er hjemme med jenta vår, studerer også igjennom nki. Hadde du ventet med barn nr 2, å satse på jobb først. Eller fått barn nr 2, og vært hjemme med de 2 noen år først, så satse på karriere? Må også si at skulle vi få et barn til, så må vi flytte til et større sted, men det er noe vi skal uansett snart..
*bolla pinnsvin* Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Det kommer an på hvordan du ligger an i forhold til karriere. Har du sjansen til å gjøre det bra nå, så ville jeg ventet litt. Ser du at det store karrierehoppet er noen år unna, så bli ferdig med graviditet og fødsel nå. Sitter og lurer litt på det samme som deg, faktisk
Elvis_79 Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Vi fikk nr 1 når jeg nettopp begynte på skola, skaffet nr 2 etter 2 år, greit å bli ferdig med graviditeter og permisjon før jeg skal ut i jobb. Inbiller meg at arbeidsgiver kan se det som en fordel ved ansettelse.. Synes det er veldig greit å ha barn og studere, er mer flexibel.
2005&2010 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2007 Ligger ikke bra ann med karriere i det hele tatt. Blir vel å få seg en jobb i butikken eller noe, men butikken er der vel om noen år og? hehe.. Tenker også det å fa å seg fast jobb, kjøpe hus etterhvert, så få et barn til, det passer jo best liksom. Men så er det de at man ikke vil at det skal være altfor mange år imellom om dem, også har jeg nå mulighet til å være hjemme da. Problemet blir når sambo skal studere, hvis han kommer inn neste år da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå