Gjest Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 åssen er det? med fly?? foreldrene mine ville ha oss med til Paris neste uke (!!) vet ikke om det er lurt??? noen som har erfaring, eller vet om det går?? klemm
Elvis_79 Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Har reist med bebi på 2 mnd, det gikk kjempefint, ammet ved start og landing, resten av turen sov hun.Det er vel lettest når de er så små og ikke gjør så mye vesen av seg. Nå har jeg en på 3 år og en på 8 mnd, NÅ er det skikkelig styr med å reise! Passe på og dra du!
AnonymeAnine Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Å fly til Paris tar vel bare et par timer? Lurt å amme/gi smokk idet flyet letter. En nyfødt er jo grei å ha på fanget den tiden flyturen tar, det er verre med en "gal" ettåring:-) Dra til den flotte byen og kos dere:-)))
yasmina Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Ikke noe problem d.... Har selv reist med baby paa 6 uker fraNorge til midtoesten og det gikk kjempe fint. Saa saa lenge du foeler at du er i form til det saa hadde jeg dratt !!!! Hvor gammel er den nyfoedte da ?
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Okei! Ho er jo bare rundt 3 uker når de har tenkt å reise, det var derfor jeg ble litt bekymret for åssen det vil gå, liksom.. Men hvis det pleier å gå greit så:-) Kan jo såklart ta en tlf til helsestasjon å spørre for sikkerhets skyld å høre hva de syns da.. Moren min sa nemlig at dersom ho hadde smokk/ammet når flyet letter og lander så burde det gå helt fint med tanke på det trykket.. :-) Takk for svar by the way!! :-)
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Men husk at du må ha pass til den lille. Nå i O hellige ferietid KAN det ta opptil 2 uker å få det.
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Oooii, man må det også ja, det stemmer det! Da får jeg iallfall kjappe meg å få ordnet det! :-) Takk for at du sa ifra, hvis ikke så hadde vi sitti der med sjegget i postkassa når familien min rusler rundt i Disneyland, hehe! klemm.=)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Ta med deg bæresele og putt henne i den når dere er i lufta... Da kan hun slappe av og sove, og du kan få slappe av... :-) God tur og koooooose deg! Løp og bestill pass NÅÅÅ! ;-) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå