L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 det var altså sååå vondt... varte ca 10 minutter og var skikkelig intenst... Bare brå våkna av de akutte smertene. Har aldri hatt dette før, er det pga graviditeten? Har aldri lest noe om dette før.. andre som er plaget eller vet?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 jepp, leggkramper!! Veldig vanlig hos gravide og sinnsykt vondt. Det som hjelper er å strekke ut beinet helt (spark ifra i veggen eller reis deg opp så fotbladet retter seg ut, da slipper krampen taket med en gang) mange mener at om du tar magnesium så vil det gi seg.
velsignet med to Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Det er ganske vanlig når man er gravid etter det jeg har forstått. Men har ikke helt fått med meg hvorfor det kommer, har noe med blodgjennomstrømningen å gjøre, tror jeg. Har selv ikke hatt det på et par uker, men i natt våknet jeg også igjen av det.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 ja det var ikke noe morsomt.. var i venstre legg, har enda vondt i den... føles øm når jeg går osv..
Duracellgirl*prøver* Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 ja det kan gjørne være ømt i opp til et par dager.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2007 jeg tar vanlig multi vitamin og omega 3. må jeg begynne med noe tilskudd eller lignende?? Tenker på evnt magnesium?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå