Gå til innhold

3d ultralyd Nøtterøy!

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere med erfaring derfra? har bestilt time i august da jeg er i uke 27 ca. hører gjerne fra noen som har erfaringer derfra! får man dvd også? noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sniker enda litt mer fra 3.- trimester. Var på Kvinnedoktor på Nøtterøy (er to som gjør 3D ultralyd der) og kan bare snakke om Dr. Nicolaidis som er der.

Vi var der i uke 29 og hadde en kjempefin opplevelse. Han brukte en time og vi fikk med DVD med både slideshow (med musikk) og man kunne lagre, se og bruke bilder + filmene individuelt. Kan se to bilder inne på profilen min.

Kan absolutt anbefale Kvinnedoktor på Nøtterøy (han er vel utdannet fødselslege), han i underetasjen, ultralydinstituttet eller hva det heter, er røntgenlege.

Skrevet

så bra!! kjempefine bilder du hadde!! tror jeg har bestilt på ultralydinstituttet.... visste ikke om at det var to forskjellige.. betalte du 800 kr? det var prisen jeg fikk beskjed om iallefall.

Skrevet

Vi var på ultralydinstituttet forrige uke. Vi så dessverre ikke så mye, da ungen la i tverrleie med ryggen til, men han skal ha for innsatsen! Vi betalte 750,- og da fikk vi 10 bilder (profil av babyen) og en dvd.

Var litt deppa etterpå da han mente at jeg er 2 uker lenger på vei (jeg VET at det kan jeg ikke være), så da tolket jeg det til at jeg får en kjempebaby... Men hørte senere at de måler forskjellig, og at mange har fått samme beskjed som meg uten at det hadde noe å si.

Lykke til!

Skrevet

Ikke for å skremme deg, men legen du var hos er en røntgenlege og er *kjent* for å ha skremt flere pasienter med akkurat det du sier ang. termin uten at det har vært noe hold i det. Ville tatt det han sa VELDIG med en klype salt.

Skrevet

Vi betalte 800 for den timen ja. Fikk 24 digitale 3D (og noen 2D) bilder pluss 6 videosnutter på rundt 20-23 sekunder.

Har hørt en del som er fornøyd med ultralydinstituttet, men dessverre flest folk som er misfornøyd med han. Jeg er veldig glad jeg valgte Nicolaidis på Kvinnedoktor hvertfall.

Han gjorde sitt aller ytterste da baby lå og koste på morkaka mi :P Greide å snike oss til gode bilder på baksiden.. Hihihi :D

Skrevet

Takk!

Det var akkurat det en venninne av meg sa også. Men veldig deilig å høre det - ble jo faktisk ganske stressa med tanke på hvor stor ungen skal bli!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...