Gå til innhold

Når kommer skattepengene?u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har begynt å sende dem ut.. Så skal vel komme før st.hans

Skrevet

Johoooooooooooooooooooo

Skrevet

I oktober. For ca. 80000 personer.

Skrevet

De sa på radioen at de kommer iløpet av neste uke.Var informasjonssjefen for skattegreia som gikk ut med opplysing,.Er vel DRITA lei folk som maser sikkert,he,he.

Skrevet

En kollega av meg fikk utbetalingskortet sitt i posten i dag...venter ov venter her......ser etter en rød postbil i det fjerne!!!

Skrevet

De startet utsending av utbetaling i går iflg skatte"ettellerannet" på radioen i går. Mange får fredag, også får resten utover neste uke!

Skrevet

De begynner og sende ut den 22.6, altså i morgen...

Skrevet

Jeg bare MÅ få i mrg altså, for jeg er blakk så det synger etter!!

Skrevet

Jeg fikk idag =)

Skrevet

Oioioi!! Gjorde du?? Er etternavnet ditt tidlig i alfabetet eller no?

Håper jeg får oxo idag eller i mrg...

Skrevet

I grunn ikke, begynner på L

Skrevet

hmm, kanskje de ikke sender ut alfabetisk alikevel da...

Jeg fikk rundt den 20 i fjor, og jeg pleier alltid å få igjen ganske tidlig, så jeg får krysse fingrene, og håpe på litt penger i mrg..

Skrevet

Hadde passet meg ypperlig å få dem i morgen også, skal nemlig shoppe og andre livsnødvendige ting. P

Skrevet

hvor bor du da, Fantasiløs?

Skrevet

Den pressemeldinga blir jo feil da...da de sier NESTE uke og mange har fått det i DAG!!!!!

Ikke rart mange lurer

Skrevet

Råde

Skrevet

Mine har ikke kommet i dag, måtte sjekke nå når flere her inne har fått.. Men jeg har etternavn sent, kanskje det har noe med saken å gjøre.. Begynner på S. Sambo har etternavn på H og han fikk melding om at oppgjøret hans var klart 1 uke før jeg fikk melding, så det kan kanskje være en sammenheng? Skal jammen få han til å sjekke om han har fått sitt i dag når han kommer hjem :o)

Skrevet

Etternavnet mitt begynner på A, jeg har ikke fått oppgjøret enda. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...