Mockanin Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 En veninne av meg er sykemeldt, det samme er mannen hennes. Dem går med andre ord hjemme med vondter begge to. Datteren deres som er rett over 1 år er i barnehage på dagtid. Inn i mellom er datteren på besøk hos mormor og bestefar natten over. Nå skal hun være der i to hele dager og kose seg med dem. Da får veninnen min beskjed i en barselklubb på nettet at hun burde ha dårligsamvittighet som sender datteren bort for 2 dager når hun til vanlig er i barnehagen hele dagen.. Ærlig talt.. Hadde gjort det samme selv jeg om jeg hadde kunnet. Har seriøst vurdert å klone moren til veninnen min. Synes dere det er galt å la datteren være hos mormor og bestefar ?
Mulle :) Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Nei syntes ikke det er galt.. De kan jo og tenke slik. 2 foreldre med vondter, sender datteren til besteforeldrene( og koser seg sikkert masse) så er de gjerne litt mer fit for fight når hun kommer hjem ;-)
Tinaisme Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Synes det hørtes kjempe bra ut jeg.. Istedenfor at den lille jenta skal gå hjemme med foreldre som har vondt, så må det da være mye bedre å være hos besteforeldrene å kose seg.. =)
Mockanin Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 Jeg klarer som sagt ikke å se noe gærnt i det selv heller. Er vel heller misunnelig på dem som har denne muligheten. Selv er vi jo skjelden barnefri. Og aldri vært det en hel helg, og ikke er det lett og få til heller.
*bolla pinnsvin* Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Overhodet ikke! Det er jo en grunn til at man er sykemeldt, og da trenger man sikkert den avlastningen man kan få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå