Gå til innhold

hvor fort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter eggløsning er man blitt gravid og begynner og kjenne noen symptomer? har mye stikkinger i magen, men vet ikke engang om jeg har hatt eggløsning, da de har vrt negative hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde EL den 9. juni og testet positivt på graviditetstesten i dag !!! Merket de samme symptomene som du sier med stikking i magen, spes på venstre side allerede etter 4-5 dager. Ble også forferdelig trøtt.

Håper spiren sitter hos deg også!!

Skrevet

følger med på svar i denne, for jeg har det kakurat likt deg. Alle El testene (7 stykker) har vært negative, (og nå er jeg selvfølgelig tom for dem !!!!) Skulle ha hatt El en av de siste 3-4 dagene, men synes at alt er anderledes enn det det bruker å være. I tillegg romler magen på et vis, og jeg kjente stikninger i magen på venstre side i morges. Jeg er i 3 pp.

Skrevet

hmm dette er ikke godt å si... har hatt to dager som sagt med stikkinger innimellom spes på høyre side, og MASSE rumling i magen... i dag kjenner jeg desverre ingenting. etter babyverden skulle jeg vre mest fruktbar nå, så da kan jeg jo ikke vre gravid? ettersom jeg sluttet på pillen for litt siden, har jeg jo ikke hatt mens enda... hjelp meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...