Gå til innhold

vondt i magen... huff hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt våknet jeg med vondt i magen og ryggen, samtidig som jeg hadde flere kynnere på rekke å rad.. det ga seg ikke når jeg reiste meg opp å gikk rundt heller.. kan dette være sånne masserier dere snakker om?? Jeg er jo bare 34+2,men ettersom jm og leger mener jeg føder i god tid før termin så lurer jeg jo litt da... hvor lenge kan man gå med sånne masserier i forkant av den fødsel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring til føden for å være helt sikker! er det fødsel på gang kan de jo prøve å stoppe den hvis du kommer inn tidlig.))

Skrevet

men det ga seg etter en times tid... derfor jeg tror at det kanskje er disse masseriene så mange snakker om. jeg hadde aldri sånne med førstemann.. da gikk vannet plutselig og så var det i gang..

hvordan kjennes disse masseriene ut?? er det som tak i magen og korsryggen.. vondt men overlevlig liksom?? var i tilegg kvalm når dette pågikk.

Skrevet

Ska det ikke kjennes som normale rier da, bare mildere? er jammen ikke sikker jeg, har aldri hatt det.. men de lager ikke åpning iallefall har jeg skjønt!

Skrevet

minnet meg om rier men var liksom ikke så sterke heller... jaja får bare vente å se om det kommer flere da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...