midlin Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 hei..jeg har den siste uken vært veldig svimmel..og generellt ikke bra..har vært kvalm til tider, vondt i ryggen..puppene taler sin egen sak(veldig vonde) og jeg er så trøtt..skulle ikke tro det var sant..jeg er sliten hele tiden..og det strekker i livmorområdet.. i går på jobben klarte jeg ikke gjøre noe..jeg står i kasse på plantasjen og jeg kunne ikke gjøre noe som helst der i går, var skikelig svimmel og fikk vondt i hoodet, og følte meg ikke bra..så jeg gikk nå bare der å svima...er det noen som har oppplevd det samme..kan jeg være gravid..har ikke følt det sånn før..jeg får også mensmerter av og til... jeg tok ne test for to dager siden som viste neg.. jeg vet ikke når jeg skal ha mensen, men tror det er neste uke.. taker for alle svar;)
¤tingeling¤ Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Hei hei Sist syklus er jeg ganske sikker på at jeg var gravid og hadde en SA. Da var jeg skikkelig svimmel. Men jeg hadde også feber og skikkelig hodepine og hovne mandler og alt. Men det hele begynte med at jeg ble skikkelig svimmel. Så jeg ville nok tro at det kunne være et symptom. Jeg hadde også litt murringer av og til. Også fikk jeg på slutten ømme brystvorter. Og ja, jeg hadde skikkelig ondt i ryggen på "festetiden" så det ser jo ganske bra ut for deg! Blir spennende da! Du må si hvordan det går videre. ja forresten, testet jeg og men ble bare neg. Men er ganske sikker på at det jeg trodde var tante det var SA. Lykke til:)
midlin Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 hei..så synd at detr endte i SA da..jeg har også hatt veldig voindt i halsen.har gått over litt nå..og ig år følte jeg meg skikkelig utafor..er litt bedre i dag..men er fortsatt svimmel..
¤tingeling¤ Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Takk for det, men jeg skjønte ikke at det var det før etterpå liksom så ikke så farlig da. Det er bra. Ja jeg ble jo bedre jeg og etterhvert. Begynte rett etter festesmerter så ble det bedre etterhvert. Du får vente et par dager så tester du igjen Vet du når du hadde EL, altså om du kan regne fram ca ikm fra det?
midlin Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2007 det er det jeg ikke vet..men jeg tror el var ca for en uke siden..men jeg har lange og ustabile sykluserl..så jeg får nok vnete å se...om tr dukker opp eller om jeg er gravid.. spennende da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå