AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Stod opp klokka ni, men er klar for senga igjen snart, jeg altså.. Hvordan er det mulig å være såå trøtt og sliten..?? Flere som er ekstra trøtt nå på slutten.. ? Vel, slutten og slutten, uke 36, da..hehe ..
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. juni 2007 Og der blei jeg skikkelig kvalm og.. huff..ikke noe trivelig dette, da.. sutrete i dag, ja..hehe
gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Huff da.. kjenner meg igjen.. men gå å legg deg m gooood samvittighet! om ikke lenge er det ei lita jente som styrer søvn rytmen din:):)
Lykkeliten og jeg Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Jeg sto opp 7:30 for å få unger avgårde til skole og barnehage. Kom hjem og spiste frokost og var sååå trøtt. Hadde planer om å få gjort en del idag men har måttet kutte ned på lista ja.. Men har fått vasket klær,badet og støvsugd første etg da. Har begynt å ta en lur på dagen for jeg er så innmari trøtt for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå