Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Den er selvfølgelig verdens vakreste, men det er jo naturlig da. Babyen sover hele natten gjennon uten mat omentrent fra fødselen av, og den gråter bare når den er sulten. 7 dager gammel smiler den bredt, og ved ca 1 måned både ler den rungende og høyt, og holder hodet bratt opp når den ligger på magen. Ca samtidig får den en tann eller to. Gjennomsnittsbabyen ruller rndt bebbe veier ved ca 2 mnd, og åler seg bortover gulvet ved 3 mnd. Når geniet har blitt 5 mnd både krabber den på alle 4, og står alene bare den får holde i noe. På 6 mnd sitter babyen alene på gulvet, og ved 7-8 mnd går den alene. Selvsagt kan den da også si mamma, pappa, se, hei, kose, kattepus, tåteflaske, dynetrekk, hodepine og dommerjævel. Uff. Stakkars jenta mi som er helt tilbakestående i forhold...
kokosbolle Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Hehe, festlig innlegg ) Noen ganger kan det kanskje føles litt slik, selv om dette er satt på spissen. Jeg tenker bare at det er godt at vi er så forskjellige, for da blir alt normalt, selv våre tilbakestående tannløse ryggliggende babyer )
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 rett på hodet på spiker`n! Godt innelgg
harengutt Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Dette smalt jo fra rette trynet... http://www.dinbaby.com/forum/thread/9560919
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 til harengutt Det er lov å ikke ta seg selv så høytidelig, vel? Det at du legger ut en link til et innlegg jeg har laget hvor jeg forteller hva Jenny har gjort i dag gjør meg ingenting Forteller du ikke folk hva gutten din gjør eller har gjort en dag?
Labbetøs Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Hehe. Dette innlegget viser den harde realitet for en dibber. Men det mangler en ting. Babyen ruller av lekematten sin mens mamma ikke ser, og mamman hyler om seg fordi barnet nå krabber, og mødrene til gjennomsnittsbabyen krangler om det etterpå...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Det er jo ikke rart ungene deres er tilbakestående når de har foreldre som dere..HAHA!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå