Gå til innhold

Quiz: Bitch, babe eller bimbo?


Anbefalte innlegg

Skrevet

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=12864

 

Jeg ble...

 

BIMBO :S

Du er morsom, sjarmerende og har du ikke naturlig blondt hår bleiker du det gjerne til din matchende personlighet.

 

Jaja... mellom 3 onder så....

 

Dere da?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babe

Du er en ekte gudinne! Guttene drømmer om deg og jentene skulle ønske de var deg. Du får lange blikk på gaten og er rett og slett bare helt fantastisk. Pass på så selvtilliten din ikke går til hodet på deg.

 

 

ehhh...som at det stemmer da...not!

 

Gjest otilie79;)
Skrevet

Bimbo

Du er morsom, sjarmerende og har du ikke naturlig blondt hår bleiker du det gjerne til din matchende personlighet.

 

 

Stemte vel d ja:o)

Skrevet

Jeg ble:

Babe

Du er en ekte gudinne! Guttene drømmer om deg og jentene skulle ønske de var deg. Du får lange blikk på gaten og er rett og slett bare helt fantastisk. Pass på så selvtilliten din ikke går til hodet på deg.

 

Skrevet

Jeg ble Babe.. Hallo.. hahahahahahahahahaha..

Skrevet

Babe

Du er en ekte gudinne! Guttene drømmer om deg og jentene skulle ønske de var deg. Du får lange blikk på gaten og er rett og slett bare helt fantastisk. Pass på så selvtilliten din ikke går til hodet på deg.

 

 

 

 

HAHAHA, høres ut som meg ja! :P

Skrevet

Babe

Du er en ekte gudinne! Guttene drømmer om deg og jentene skulle ønske de var deg. Du får lange blikk på gaten og er rett og slett bare helt fantastisk. Pass på så selvtilliten din ikke går til hodet på deg.

 

67.57% har falt innenfor denne kategorien.

 

 

Skrevet

Bitch

Du driter i hva andre mener om deg, du flabber ut de som trenger å høre det og vil helst bare gi helvete mange ganger.

 

 

Det stemmer jo seeeeelvsagt ikke, jeg er jo så søt å snill at det..

 

Skrevet

Bitch

Du driter i hva andre mener om deg, du flabber ut de som trenger å høre det og vil helst bare gi helvete mange ganger.

 

12.57% har falt innenfor denne kategorien'

 

Stemmer ganske bra det, gir blanke f i hva andre måtte mene om meg og mitt.

 

 

 

Skrevet

Resultat:

 

 

Babe

Du er en ekte gudinne! Guttene drømmer om deg og jentene skulle ønske de var deg. Du får lange blikk på gaten og er rett og slett bare helt fantastisk. Pass på så selvtilliten din ikke går til hodet på deg.

 

  • 6 år senere...
Skrevet

Bitch Du driter i hva andre mener om deg, du flabber ut de som trenger å høre det og vil helst bare gi helvete mange ganger. Det stemmer jo seeeeelvsagt ikke, jeg er jo så søt å snill at det..

Skrevet

Someones back in the crap?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...