ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 http://quiz.start.no/?p=play&quizID=12864 Jeg ble... BIMBO :S Du er morsom, sjarmerende og har du ikke naturlig blondt hår bleiker du det gjerne til din matchende personlighet. Jaja... mellom 3 onder så.... Dere da?
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Babe Du er en ekte gudinne! Guttene drømmer om deg og jentene skulle ønske de var deg. Du får lange blikk på gaten og er rett og slett bare helt fantastisk. Pass på så selvtilliten din ikke går til hodet på deg. ehhh...som at det stemmer da...not!
Gjest otilie79;) Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Bimbo Du er morsom, sjarmerende og har du ikke naturlig blondt hår bleiker du det gjerne til din matchende personlighet. Stemte vel d ja:o)
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Jeg ble: Babe Du er en ekte gudinne! Guttene drømmer om deg og jentene skulle ønske de var deg. Du får lange blikk på gaten og er rett og slett bare helt fantastisk. Pass på så selvtilliten din ikke går til hodet på deg.
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Jeg ble Babe.. Hallo.. hahahahahahahahahaha..
Gjest_1001 Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Babe Du er en ekte gudinne! Guttene drømmer om deg og jentene skulle ønske de var deg. Du får lange blikk på gaten og er rett og slett bare helt fantastisk. Pass på så selvtilliten din ikke går til hodet på deg. HAHAHA, høres ut som meg ja!
*Rutletutt* Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Babe Du er en ekte gudinne! Guttene drømmer om deg og jentene skulle ønske de var deg. Du får lange blikk på gaten og er rett og slett bare helt fantastisk. Pass på så selvtilliten din ikke går til hodet på deg. 67.57% har falt innenfor denne kategorien.
ZamZam Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Bitch Du driter i hva andre mener om deg, du flabber ut de som trenger å høre det og vil helst bare gi helvete mange ganger. Det stemmer jo seeeeelvsagt ikke, jeg er jo så søt å snill at det..
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Bitch Du driter i hva andre mener om deg, du flabber ut de som trenger å høre det og vil helst bare gi helvete mange ganger. 12.57% har falt innenfor denne kategorien' Stemmer ganske bra det, gir blanke f i hva andre måtte mene om meg og mitt.
Mulle :) Skrevet 21. juni 2007 #12 Skrevet 21. juni 2007 Resultat: Babe Du er en ekte gudinne! Guttene drømmer om deg og jentene skulle ønske de var deg. Du får lange blikk på gaten og er rett og slett bare helt fantastisk. Pass på så selvtilliten din ikke går til hodet på deg.
AgnethaFaltskog Skrevet 29. august 2013 #13 Skrevet 29. august 2013 Bitch Du driter i hva andre mener om deg, du flabber ut de som trenger å høre det og vil helst bare gi helvete mange ganger. Det stemmer jo seeeeelvsagt ikke, jeg er jo så søt å snill at det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå