jubajuba2 Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 DinBaby BarnetMitt GullSmokken BliGravid MorogBarn BabyTV BarniMagen.com Du er logget inn Din egen side | Logg ut Kjøpeguiden Utstyr | Mammaklær | Barneklær | Nyttig | Gravid | Kosthold | Bøker | Foto | Helse | Reise | BarniMagen BIM Forum BarnetMitt BAM Forum DinBaby DIB Forum Hele Internett Hovedside Din Egen Side EkspertSvar Fra uke til uke Debatter BIM-treff Terminklubber Chat Tema Navneguiden Trimguiden Opplevelsesguiden Fødested Kjerringråd Min historie A til Å Våre album Linker Jordmortelefonen Kjøp/salg/auksjon Nytt og Nyttig Om BarniMagen Alle forum på BIM Skravlesiden Kranglesiden1. trimester 2. trimester 3. trimester 90+ Adopsjon Assistert befrukt. Barnevogndebatten Beholde barnet? Bekkenløsning Beskriv svangersk. Bleiedebatten Bli gravid Bryllupsdebatten Depresjoner Dilla debatten Donor egg/sæd Dåp og navnefest English forum Far svarer Mor Etterlattdebatten Flergangsfødende Fosterv. & ultralyd Fra barnemunn 3-5 Fra barnemunn 6-8 Fra barnemunn 9-12 Fødselsdebatten Fødselsangst Fødselspenger 1.gangsdebatten Gravid & arb.ledig Gravid-moden alder Gravid i utlandet Gravid & JobbenGravide slitereGravid i storbyene Gravid & Student Gravid - sykemeldt Gutt eller jente?Hemmelig venn Hjemmefødsel Hjemmef. god erfaring Hjemmesider Hobbydebatten Humørdebatten Hus og Hage Hvem er far? Kurs Møte med helsev. Idebanken Jordmor der jeg bor Keisersnitt debatten Kjerringråd debatten Kjøpeguide 1. trim. Kjøpeguide 2. trim. Kjønnsykdom Kjøpeguide 3. trim. Kokebok Kompliserte sv.skap KostholdsdebattenLivssynsdebatten MammatøyMannen ikke klar? Min fødselshistorieMine,dine,våre barn Mistet, gravid på ny Mødre m funksj.hem. Navnedebatten Nedleggelsesdebatten Over 35 år og prøver Pappadebatten Parforhold-debatten Penger og juss PCOS-debatten Politisk debatt Prematur Pjerten?? Presenter deg selv Reklametrykket Ris og Ros Rusmidler Røykedebatten Sen abort Seteleiedebatten Sex i svangerskapet SlitenSlankedebatten "Slitere" Snart alenemorSnart klar SpiseforstyrrelserSpå / Horoskop Svangersk.depresjon Svangersk.kontroll Svangersk.kvalme Sykehus/fødeavd. Tvillinger og Flerlinger Testost. vs. østrogen Trimdebatten Ufrivillig abort Ung og Gravid Vi mistet vår baby Yrke og karriere Terminkalkulator: Siste mens: (husk punktum) Les mer om terminberegning Tittel Forfatter Jeg har en gutt på 13mnd som har gått i bhg i 2 mnd,2 dg i uka. Han gråter veldig når jeg leverer han,og i dag fikk jeg vite av nabojenta som er i samme bhg at lillemann gråter hele dagen.. Saken er den at jeg vurderer å ta han ut av bhg og heller vente til han blir 3 år for å begynne igjenn. Mormora passer han når jeg er på jobb,og han ikke er i bhg, og da storkoser han seg,og gråter ikke når jeg drar. Jeg har termin med nr 2 i februar,og da tenkte jeg likevell å ha han hjem sammen me oss.Og da ta ekstra permisjon til lillemann blir 3 år. Men så tenker jeg på det sosiale,vi har flytta til en plass hvor vi ikke kjenner så mange,da er det jo vanskeligere for gutten å få seg venner. Hva ville dere gjort?
jubajuba2 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. juni 2007 uff da,ble ikke helt bra dette her,,,,hehe:)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Har du snakket med de ansatte i bhg. om dette? De kan jo fortelle deg endel om hvordan han fungerer i barnehagen både mht savn, og mht sosial omgang med de andre barna. Synes det høres ut som en dårlig løsning hvis han mistrives så at han gråter hele dagen. Men så tenker jeg også på hvor gammel denne jenta er ... det kan jo hende at hun har ordlagt seg litt dårlig, og at hun har observert at han gråter når du drar og dermed sier at "han gråter hele dagen" istedet for "han gråter hver dag". Det trenger jo ikke å være så ille som du fikk inntrykk av.
Lillesmil:D Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 hvordan er han når du henter han da? tror nok du ville fått vite det av de ansatte i barnehagen hvis han gråt hele tiden, og ikke likte seg.
Piipii Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Hadde jeg vært deg hadde jeg snakket med de som jobber i bhg, de kan ofte en del om sånne ting:) Barn er så forskjellige, noen trenger laaaaang tid å tilpasse seg, mens for andre går det lett som en plett. hvis det ikke funker etter samtale med bhg så ville jeg vel kansje ikke hatt han i bhg, er jo ikke noe koselig at det skal være sånn. Hva med å ringe en liten stund etter at du har levert bare for å høre hvorden det går? Jeg hadde vel prøvd en del andre alternativer før jeg hadde valgt å ta han helt ut av bhg. Hva med at mormor kunne passet han noen dager i uken,mens han var i bhg noen dager? Kan bli slitsomt å skulle ha begge hjemme når den nye kommer også, så da er det jo greit å kunne ha han noen dager i bhg:) Men det er det jeg syns da. Syns det er viktig at barn får sosialsert seg sammen med andre barn, og som du skriver siden dere ikke kjenner så mange der er det jo en super måte å bli kjent med andre på både for deg og han:) Uansett ville jeg ihvertfall snakket med bhg, de har sikkert en løsning som fungerer for dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå