-Mariposa- Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Vi var på grillfest hos en kamerat og hygget oss:) Ute i de seine nattetimer satt overhørte jeg sambo prate med en jente (jeg satt jo rett ved siden av så det var ikke som at han ikke visste jeg kom til å høre det). Hun jenta er ca 22 og har en sønn som er 2 år. Jeg hørte sambo spørre om hvordan det var å få barn og om det var slitsomt og alt sånt. Jenta fortalte at hun var høygravid på 20 års dagen sin og det var ikke så gøy, men etter det har alt bare gått oppover. Jeg ble så glad for at han faktisk tok opp temaet og viste interesse. Det var mye høy musikk så jeg hørte ikke alt de snakket om, men jeg ble i alle fall veldig glad:)
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Så bra og arti ar han viser interesse da! Håper det resulterer i at dere blir prøvere snart! :D:D
-Mariposa- Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 Ja, det er kjempeartig, men jeg tviler nok på at vi blir prøvere snart, men kanskje det betyr at vi kan bli prøvere før jeg blir gammel og ufruktbar
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Ja! Det skal dere bli! Hvis ikke kommer vi jentene her inne på MIK å "banker" litt vett i han.. hehe
-Mariposa- Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2007 Men nå har jeg fått utveksling til Tanzania og det betyr at jeg fortsetter på pilla helt til jeg kommer hjem, dvs mai 2008 og så får vi ta det fra der. Orker ikke ha mensen mens jeg er der nede hvis jeg likevel kan fortsette og ta pilla og unngå det!
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Nei det skjønner jeg veldig godt! Like greit å unngå det når man er plasser hvor hygienen ikke er lik det man er vant til.. Svarte også på andre tråden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå